Get New Moon Movie

Eclipse

Hunger Games

Hunger Games

Breaking Dawn Part 2

Catching Fire Movie

Catching Fire

  

New Moon Wall Calendar with Full Cullen Family Image!

by Will on June 18, 2009 · 540 comments

in Merchandise,Must See

must see merchandise  200906181430 New Moon Wall Calendar with Full Cullen Family Image!

Here’s another picture of a New Moon calendar we haven’t seen yet, this time featuring a shot of the entire Cullen Family in the style of the New Moon Poster. This one is a wall calendar as opposed to the New Moon Desk Calendar we reported on earlier.

Reportedly, this one will be available at the end of July.

[via ForbiddenPlanet]

  • Kelly

    slow your rollll ;)

    this is just the cover of the calendar…i’m sure there will be wolf pics (hopefully mostly with shirts off) and italy pics :)

  • http://twichicas.ning.com/ TeamSpaceHeaters (TSH)

    Beeeeaaaaan!!! You changed to a B/W picture!! I liked him sniffing your red panties!!

    Oh Darcy and Carlisle in Pembroke in the good old days….I might get started on my own fan fic!! LOL

  • yiota

    Cullens!!woohooo!!
    Alice is HOTTTTTTTT!!

    Avril Lavigne Bandaids

    Evan Taubenfeld Bandaids

  • yiota

    Cullens!!woohooo!!
    Alice is HOTTTTTTTT!!

    Avril Lavigne Bandaids

    Evan Taubenfeld Bandaids

  • yiota

    Cullens!!woohooo!!
    Alice is HOTTTTTTTT!!

    Avril Lavigne Bandaids

    Evan Taubenfeld Bandaids

  • yiota

    Cullens!!woohooo!!
    Alice is HOTTTTTTTT!!

    Avril Lavigne Bandaids

    Evan Taubenfeld Bandaids

  • http://www.youtube.com/watch?v=R_7hJC5ITZ0 Majnona Mar’09

    as far as I can remember the pack promotional pic was the first to be released.. even before the official poster..this is the first thing ever cullen! so I really can’t see what you all are complaining about. Just chillax! They will release more of the pack sooner than you can imagen.

  • http://www.youtube.com/watch?v=R_7hJC5ITZ0 Majnona Mar’09

    as far as I can remember the pack promotional pic was the first to be released.. even before the official poster..this is the first thing ever cullen! so I really can’t see what you all are complaining about. Just chillax! They will release more of the pack sooner than you can imagen.

  • http://www.youtube.com/watch?v=R_7hJC5ITZ0 Majnona Mar’09

    as far as I can remember the pack promotional pic was the first to be released.. even before the official poster..this is the first thing ever cullen! so I really can’t see what you all are complaining about. Just chillax! They will release more of the pack sooner than you can imagen.

  • http://www.youtube.com/watch?v=R_7hJC5ITZ0 Majnona Mar’09

    as far as I can remember the pack promotional pic was the first to be released.. even before the official poster..this is the first thing ever cullen! so I really can’t see what you all are complaining about. Just chillax! They will release more of the pack sooner than you can imagen.

  • giggsy_girl

    but not in NM she isn’t,yet

  • http://www.fanfiction.net/iwaslikejoe Team Seth ☮

    Hey hey, don't knock the minority. More to go around and all that.

    …..

    DIBS ON CHASKE!

  • http://www.fanfiction.net/iwaslikejoe Team Seth ☮

    That is exactly what I thought! My reaction on replay:
    *tries and fails to look excited* Oooh. Constipated Jasper. Yay?

  • neev

    I sooooo want one, that looks so cool :) Luv it!

  • neev

    I sooooo want one, that looks so cool :) Luv it!

  • neev

    I sooooo want one, that looks so cool :) Luv it!

  • http://twichicas.ning.com/ TeamSpaceHeaters (TSH)

    i call dibs on the whole wolf pack…but I'll share.!

  • http://fanfiction.net/u/1676148 Alice Whitlock 111

    OME! OMJ! (J is Jasper ;]) I want this! They are all so awesome! OMG!

  • http://fanfiction.net/u/1676148 Alice Whitlock 111

    OME! OMJ! (J is Jasper ;]) I want this! They are all so awesome! OMG!

  • http://fanfiction.net/u/1676148 Alice Whitlock 111

    OME! OMJ! (J is Jasper ;]) I want this! They are all so awesome! OMG!

  • http://fanfiction.net/u/1676148 Alice Whitlock 111

    OME! OMJ! (J is Jasper ;]) I want this! They are all so awesome! OMG!

  • giggsy_girl

    and here I was thinking it was Bella's book,like the whole damn saga.

  • Mr_Darcy

    That just made me think…..with the pack mentality EVERYTHING will be shared. That could get…..interesting.

    Good afternoon by the way.

  • http://twichicas.ning.com/ TeamSpaceHeaters (TSH)

    haha of course it will!! ;-)

    afternoon darcy!!

    Now I know how the girls felt when they see my 8 pack avatar because when I see Darcy about….oh la la!!!

    *must focus on the pack…the pack…THE PACK….have Carlisle in the mix already…can not add Darcy!!!*

  • http://www.fanfiction.net/iwaslikejoe Team Seth ☮

    You can take your Dr McSparkly and Taylor and be on your merry way, sir! ;)

    I am calling advanced dibs on whoever swimmer body Seth actor is. Him and Chaske, and I'm set for the long cold nights…

  • http://twichicas.ning.com/ TeamSpaceHeaters (TSH)

    Sir!!! Errmmm I haven't had a sex change…let me check

    *unzips pants*

    yep I'm still very a woman thank you very much!!!

    Us pack girls share lady…get with the programme!!

  • http://www.fanfiction.net/iwaslikejoe Team Seth ☮

    *jaw drops* You don't call people 'sir'? Or 'son'? Or say 'dandy'? 'Nifty'? Why, you've never lived! It's a term of affection within my friends. Please, don't ask. (For future reference, I am indeed a chick and not an overtly sexual into-beastiality gay man, okay? Okay.)

    I had a feeling I'd get ripped to pieces by you/TWP/Hazeena/IHowl etc if I even stuck my hand up :P (lol bad dirty pun) Hm, how about I have Jake/Sam on a Sunday, and you have Jared/Paul, and a swap for Saturday. yessum? lol

  • XOXO

    i couldnt agree more!
    i just love this!
    i want it…now….!!!
    im so ordering this!

  • BiteMeEdward

    LOVE IT!!! I don’t care what the pack people say, New Moon is just as much about the Cullens then the pack!!! DEAL WITH IT!!!

  • BiteMeEdward

    LOVE IT!!! I don’t care what the pack people say, New Moon is just as much about the Cullens then the pack!!! DEAL WITH IT!!!

  • BiteMeEdward

    LOVE IT!!! I don’t care what the pack people say, New Moon is just as much about the Cullens then the pack!!! DEAL WITH IT!!!

  • BiteMeEdward

    LOVE IT!!! I don’t care what the pack people say, New Moon is just as much about the Cullens then the pack!!! DEAL WITH IT!!!

  • MeMyselfandTwilight

    Seriously!! They really do look like vampires! It's awesome! They just look so… cool! Gotta love it!

  • laurennicolecullen

    is dissappointed when realizing its only june

    ur name is my reaction to with a few ome and swear words throw in

    *remember gutter memories too*

    *laughs at remembering my cullen after she came back with that pic of rob*lmaorotf

    yeah that would be easier kk well i shall add u now lol
    and we can discuss rob new fully hahaha

  • Sparks_TeamPellan

    Hmmm, i just read this is bogus. Are you teasing us nmm.org? lol

  • PracticallyAliceCullen

    Yeah, Rob BELONGS in the middle. And is it just me, or is Alice's hair not as spiky and flippy as it usually is? I mean, it's adorable too, but it just doesn't look the same.

  • latinadominicana

    They changed alot of the hair styles in newmoon !
    Rosalie:Last Year=died her hair,This year=its a wig
    Alice:Last Year=Hair was flippy spiky and a brownish red, This Year=straighter jet black hair
    Jasper=Last year=Curlier up-doish hair, This Year=straighter down hair
    Emmett:Last Year=hair was browner, This Year=Hair looks jet black
    Carlisle=This year=his hair looks alittle bigger

  • tReBoR

    … DON'T LIKE IT.

  • wheng09

    is the calendar would be available here in philippines? e-mail me nman oh sa multipy ko wheng09 :D thanks!

  • wheng09

    is the calendar would be available here in philippines? e-mail me nman oh sa multipy ko wheng09 :D thanks!

Previous post:

Next post: